Osobní nebo firemní
Abychom vůbec mohli začít s psaním na internet v podobě vlastního projektu, tak to chce vlastní internetové stránky a doménu. Za doménu nějaké ty stovky ročně dáme, ale na rozdíl od těch zdarma poskytovaných půjdou stránky normálně dohledat a nebudou zde vloženy žádné cizí reklamy. Základní podobu můžeme vytvořit přes šablony ve Webnode, protože když si dáme se základním rozhraním záležet, tak následně si už jenom můžeme přidávat články. Jejich obsah je čistě na nás, akorát bychom se měli zaměřit na určitou oblast.
Jestliže to bude firemní blog, tak nám nejde o to vydělávat přímo z reklam, ale přitáhnout nové lidi, kteří případně využijí služeb firmy a z toho vyděláme, takže se zaměřujeme na témata ohledně našeho podnikání. Kdežto na blogu třeba o cestování můžeme sdílet své zážitky s tipy a mít zde pro výdělek reklamu či spolupráce s firmami, kde budeme propagovat za jistou částku v určitém rozsahu jejich služby či produkty.
Efektivní tvorba
Jistě by Vás mrzelo, kdybyste do psaní dávali spoustu času a opravdu se snažili, ale nechodilo na ně mnoho lidí, takže výdělek by byl velmi nízký. Chyba nemusí být v našich textech. Dost to může být zapříčiněno tím, že se náš web moc nelíbí internetovým vyhledávačům. Abychom to zvrátili, tak nám pomůžou specialisté na tuto oblast. Začít u nich můžeme s Analýzou SEO, protože to je takový základ, abychom vůbec zjistili, jak se naše stránky internetovým vyhledávačům líbí.
Abychom však i pozvedli návštěvnost u článků, které budeme psát a finance z reklam či nasbíraných zákazníků výrazně stoupli, tak do textů je zapotřebí využít analýzu klíčových slov. Ty nás můžou také inspirovat k tvorbě článků a na tohle téma s radostí napíšeme kvalitní text. Přeci jen lidi tohle v naší oblasti působení vyhledávají nejvíce, takže to budou věci nám blízké. Vyhledávače klíčová slova ocení a člověk ani při dobrém zakomponování do textu nepozná, že se jedná o nějaké analýzou získané spojení.